niedziela, 8 lutego 2015

Opisyy :*

        Hay :* W tym poście dam wam kilka opisów do zdjęć.


      I. Optymistyczne:


a) ,,No i w końcu od pewnego słońca wschodu. Uśmiechasz się i mówisz: Don't worry be happy i do przodu. ;]"

b),, Pamiętaj, Że 60 Sekund Smutku Zabiera Ci Minutę Szczęścia."
c),, Bo nieważne co w mym życiu się dzieje, wiem, że człowiek jest lepszy, gdy się śmieje."
d),, Optymiści po prostu nie dopuszczają do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują,czym? Mają magiczną kredkę jaką jest:uśmiech."
e),, Cały świat należy do nas i nigdy nikt nie będzie nim kierować,a idąc chodnikiem ze słuchawkami w uszach, uśmiechała się . a ludzie, ludzie się dziwnie na nią patrzyli."
 f ) ,,  -Kocham cię 
- Ja też cię kocham 
- wiesz że jutro mam operację na serce 
-wiem 
budzi się po operacji 
- gdzie on jest 
- a nie wiesz kto był dawcą 
ona się rospłakała 
- żartuje jest w kiblu "

       II. Smutne:

a),, Te czasy , gdy przejście na drugą stronę ulicy bez wiedzy mamy było przestępstwem , a posiadanie " Grześka mega " powodem do uśmiechu "
b),, Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca,a Ty nie docenisz tego co masz, dopóki tego nie stracisz…"
c),, Obudzić się o piątej rano i zgłosić nieprzygotowanie do życia, po czym przespać resztę dnia."
d),, Moje życie zmieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie…"
e),, Czasem ludzie źle tłumaczą moje życie. Są błędnym translatorem spraw, których niekiedy ja nie mogę pojąć."

       III. Muzyka:

a),, Uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze pogłośnić."
b),, Jeśli pytasz mnie czemu słucham muzyki, to tak jakbym zapytała czemu oddychasz."
c),, Ludzie pytają mnie co widzę w muzyce ? A ja odpowiem im , że całe moje życie ."
d),, Choć muzyka nie jest wszystkim to bez muzyki wszystko byłoby niczym.♫"
e),, Gdy mam słuchawki w uszach, na piechotę mogę iść na koniec świata !"

       IV. Przyjaźń:

a),, Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam świat tysiącami Barw, przyjaciel rozjaśnia nam ciemne dni . Przyjaciel, którym jesteś Ty"
b),, kiedy krzyczysz, wszyscy cię słyszą. kiedy szepczesz, tylko ci najbliżsi cię słyszą. kiedy milczysz, słyszy cię twój najlepszy przyjaciel."
c),, Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa , jakie powie to ' kogo mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje. ♥_♥"
       
No, to na tyle. Papatki :**

      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz