czwartek, 23 lipca 2015

Nomonacja do LBA.

       Hej kochani. Dostałam nominację od http://varia-ble.blogspot.com/ do LBA.

Co to LBA? To proste. Blogerki/blogerzy nominują innych blogerów i zadają im pytania.
Tak więc zaczynajmy.
1. Miałaś jakieś problemy z robieniem zdjęć, pisaniem postów na początku swojej działalności?
              Miałam bardzo duże, ponieważ nie miałam w ogóle wolnego czasu.
 
2. Co najczęściej robisz w domu, gdy jesteś sama?

Najczęściej to albo rysuję, oglądam telewizję, albo siedzę na laptopie.

3. Czy zdarza Ci się w ciągu roku szkolnego dostać jedynkę?

Oj, zdarza ...

4. Jaki jest Twój ulubiony deser?

Nie mam ulubionego. Lubię próbować nowych rzeczy, ale jakbym miała wybrać to lody cytrynowe z bananem polane czekoladą mleczną... Pychaa...

5. Jaki styl ubierania się pasuje do Ciebie (wybierz 2): emo, "sweet", luźny, elegancki, oryginalny, rockowy, hipsterski?

Napewno ,, Emo" i ,, Ogrinalny"

6.Ulubiony serial?

,, Przygarnij mnie"

7. Czy zakochałaś się kiedyś w kimś "po uszy"? Jeżeli tak, to ile wtedy miałaś lat?

Oj zakochałam. Miałam wtedy jakieś 7 lat...

8. Spotkałaś się kiedyś wcześniej z moim blogiem? Jeżeli tak, to co sądzisz o nim sądzisz?

Spotkałam.  Twój blog jest bardzo przejrzysty. Zdjęcia są dobrej jakości i ogólnie jest ciekawy....

9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli tak, to na jakim? Na jakim byś chciała?

Owszem gram. Gram na saksofonie . Bardzo chciałam grać na gitarze lub skrzypcach.

10. Jaki jest Twój: ulubiony zespół muzyczny, piosenkarz, piosenkarka?

Zespół muzyczny : Enej,
Piosenkarz: Jason Derulo,
Piosenkarka:  Sia.

Tak więc dziękuję bardzo za nominację.
Moi nominowani:

Pytania ode mnie:

1. Ile już prowadzisz bloga?
2. Boisz się czegoś? Jeśli tak, to czego?
3. Czy spotkałaś się kiedyś z moim blogiem? Jak tak to co o nim sądzisz?
4. Masz ulubioną blogerkę?
5. Grasz na jakimś instrumencie? Chciałabyś grać na jakimś?
6. Co denerwuje cię w chłopakach?
7. Ulubiony piosenkarz.
8. Co inspiruje cię do prowadzenia bloga?
9. O jakim typie chłopaka marzysz?
10. Co sądzisz o ,, Obserwację za obserwację" ?


2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje! ^^ Super odpowiedzi! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi! :3 Bardzo dziękuję za nominację, lecz już nie biorę udziału w Lba.
    Pozdrawiam i Zapraszam na nowy post!♥ stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń